HISTORIA BOGOCLEAN

Markę BogoClean budujemy na rynku usług sprzątających w Warszawie od 2015 roku. W tym czasie przeszliśmy wiele etapów organizacyjnych, stając się z rodzinnej firmy serwisem, którego jakość usług doceniły największe korporacje i instytucje posiadające swoje biura, lokale użytkowe i handlowe w różnych dzielnicach Stolicy.

Współpracowaliśmy m.in. z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów, Apartamentowcem Cosmopolitan, Ambasadą Arabii Saudyjskiej, Biurem Kulturalnym Ambasady Iraku czy Komendą Miejska Policji w Płocku. Pozytywne rekomendacje otrzymaliśmy także od wielu innych, mniejszych firm, restauracji, klubów fitness i instytucji.

Od początku inwestowaliśmy w jakość usług i zespół zaangażowanych, odpowiedzialnych pracowników. Przez bardzo długi czas głównym źródłem napływu naszych nowych Klientów były polecenia tych, których już obsługiwaliśmy. W tym okresie mocno doceniliśmy terminy: “marka”, “renoma” i inwestowaliśmy przede wszystkim w jakość wykonanych przez nas zleceń. Być może czasem robiliśmy zbyt wiele, być może angażując i poświęcając więcej, niż wskazywała opłacalność ekonomiczna. Ale do dziś uważamy, że pierwszym poziomem działań i inwestycji marketingowych, najlepszą reklamą organiczną jest dobrze wykonana usługa. I do dziś jest to inwestycja, która najbardziej nam procentuje. Nasi Klienci mogą liczyć na dokładnie wykonane zlecenie - ale również na systematyczność i niezawodność. Zapraszamy do współpracy. 

NASZE WARTOŚCI

Z radością i szacunkiem piszemy o naszych wartościach, które od lat udaje nam się realizować. Należą do nich zaangażowanie, dokładność, szacunek dla pracowników oraz zleceniodawców i ich pracowników, otwartość na nowe sytuacje, chęć świadczenia usług, które prawdziwie wspierają działalność naszych klientów i wiedza na temat rzemiosła, które rozwijamy. 


Czy wartości są ważne? - my wiemy, że tak. W usługach sprzątania liczy się każdy detal i każdy kąt. Podejście do mienia i do funkcjonalnych pomieszczeń, z których czasem korzystają najbardziej potrzebujący opieki (np. dzieci w przedszkolach) zaczyna się właśnie od wartości. Od zrozumienia, komu najbardziej służy nasza praca.  


To ostatecznie dzięki tym wartościom udało nam się przetrwać trudny czas pandemii. Pozostaliśmy w gotowości, udało nam się utrzymać systematyczność naszych usług i dodatkowo rozszerzyć zakres kompetencji o kolejne, podyktowane wymogami walki z coronavirusem. Jesteśmy z tego szczególnie dumni. W naszej ofercie znalazły się dodatkowe usługi odkażania pomieszczeń biurowych i użyteczności publicznej w Warszawie, Płocku i Nowym Dworze Mazowieckim. Bardzo potrzebne i poszukiwane na rynku. Przetrwaliśmy.  Wierzymy, że nasze fachowe działania uchroniły innych. Naszą pracę, szczególnie w obecnym czasie, traktujemy również jak misję. 

bogo
NASZĄ TROSKĄ JEST CZYSTOŚĆ

W trudnym czasie pandemii naszą troską pozostaje czystość pomieszczeń, w których pracują nasi Klienci. Higiena i czystość okazały się być nie tylko komfortem i świadectwem o marce użytkownika - dzisiaj to wartości dające bezpieczeństwo!

bogo
NASZĄ TROSKĄ JEST DOKŁADNOŚĆ

Nie ma czystości bez dokładności. Nie moglibyśmy zagwarantować czystości obsługiwanych przez nas obiektów bez skrupulatnie stosowanych procedur, które gwarantują dotarcie w każdy zakamarek czy kilkukrotne fazy mycia. 

bogo
NASZĄ TROSKĄ JEST BEZPIECZEŃSTWO

Bezpieczeństwo - szczególnie w takich usługach jak sprzątanie przedszkoli, sprzątanie żłobków i sprzątanie szkół oraz pomieszczeń, w których długo i intensywnie pracują ludzie jest najważniejsze. Nasze procesy zbudowaliśmy w oparciu o fachową wiedzę i troskę o bezpieczeństwo użytkowników. 

bogo
NASZĄ TROSKĄ JEST EKOLOGIA

Pewnie jako jedni z nielicznych posiadamy w swoim zapleczu specjalistyczną pralnię i odkażalnię ścierek myjących. Dzięki fachowej wiedzy stosujemy dawki preparatów optymalne dla środowiska i użytkowników. Szanujemy zasoby wody i prądu. Wierzymy, że małe decyzje sumują się.  

Współpracowali z nami

Zapytaj o współpracę

NASZ ZESPÓŁ

Cechą, na którą od początku stawiamy, rekrutując do naszych ekip jest odpowiedzialność. Usługi porządkowe to po pierwsze zabezpieczenie komfortu pracy biura, obiektu handlowego czy innej placówki, której sprzątanie nam powierzono.

Po drugie to praca na wizerunek zleceniodawcy. Realna pomoc w budowaniu niezawodnej, rzetelnej marki.

Po trzecie to praca z mieniem: wyposażeniem, sprzętem, elementami wykończenia wnętrza, które stanowią dorobek zleceniodawcy (w tym obszarze dodatkowo ubezpieczamy nasze usługi).  

I po czwarte - co okazało się najważniejsze w trudnym okresie pandemii - sprzątanie, odkażanie, pielęgnacja powierzchni ogólnego dostępu to zapewnianie bezpieczeństwa ich użytkownikom. W BogoClean wiemy, że tutaj nie ma miejsca na niesystematyczność, niedokładność czy brak wiedzy.

Dlatego systematycznie szkolimy i udoskonalamy nasze procesy. Stawiamy na rozwój i zaangażowanie naszych pracowników.  

bogo

Dołącz do naszego zespołu

Tak samo, jak dbamy o markę naszych usług, pracujemy na markę BogoClean pracodawcy. Budujemy i wspieramy nasze ekipy. Dbamy o dobrą logistykę - chcemy, żeby nasza oferta była dostępna dla naszych klientów, ale również wygodna do świadczenia dla naszych zespołów. Kojarzymy lokalizacje, ustalamy godziny, szkolimy, integrujemy.

Jesteśmy firmą, w której docenia się rzemiosło i poważnie traktuje ludzi, którzy rozumieją, że rola personelu sprzątającego to odpowiedzialność.

Jeżeli szukasz zaangażowanych współpracowników i kolegów - zapraszamy do zespołu. Wyślij nam wiadomość o gotowości podjęcia pracy. Możesz do niej dołączyć  swoje cv.  

Formularz kontaktowy

Obecnie poszukujemy

Pracownik ekip sprzątających Warszawa Białołęka

Dla naszego Klienta:  Administracja Osiedla poszukujemy pracownika ekip sprzątających z okolic Warszawa Białołęka. (Najwygodniejszy kontakt - wypełnij formularz powyżej)

Pracownik ekip sprzątających Warszawa Ursynów

Dla naszego Klienta Administracji Przedszkola Niepublicznego poszukujemy pracownika ekip sprzątających z okolic Warszawa Ursynów.  (Najwygodniejszy kontakt - wypełnij formularz powyżej)
 

Pracownik ekip sprzątających Warszawa Śródmieście

Dla naszych Klientów - administratorów biurowca poszukujemy pracownika ekip sprzątajacych dyspozycyjnego w godzinach wieczornych (18 - 24) z okolic Warszawa  Śródmieście.  (Najwygodniejszy kontakt - wypełnij formularz powyżej)